(4.6/5.00)

Meest gestelde vragen

Waar bezorgen jullie?

Levering binnen Nederland

Door heel Nederland wordt gratis bezorgd vanaf €100,- (m.u.v. Waddeneilanden).

 

 

Levering naar Waddeneilanden

De meeste producten kunnen gratis verzonden worden naar het desbetreffende eiland met PostNL. Echter, niet elk product kan met hen mee. Dit betreft producten met een grote omvang. Hiervoor gebruiken wij een andere leverancier en moeten wij om die reden extra kosten in rekening brengen. 

Levering naar België

De levertijd naar België is tussen de 5 en 12 werkdagen. Er wordt contact opgenomen voor een bezorgafspraak.

 

Levering naar overige landen

Woont u niet in België of Nederland, maar wilt u wel bij ons bestellen? Dat kan. Neem dan contact met ons op met info@meubelplaats.nl om de exacte verzendkosten door te krijgen. 

Hoe werkt de betaalmethode In3?

In3 - In 3 keer betalen met 0% rente

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. 

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode.

Hoe werkt het?

Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

  1. Kies & check:

Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

  1. 1e betaling & verzending:

Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.

  1. 2e & 3e betaling:

Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

Verhuren jullie ook aanhangers?

Nee, wij verhuren geen aanhangers. Wel verzenden wij vanaf €50,- gratis. 

Wordt mijn bestelling ook op een hogere verdieping bezorgd?

De standaard gratis 1-manslevering:

Uw bestelling wordt tot de 1e drempel van uw woning op de begane grond of een andere met de lifttoegankelijke verdieping bezorgd. Deze locatie dient wel steekwagentoegankelijk te zijn. Het is in overleg met de bezorger eventueel mogelijk dat die u helpt met het veroer van de items in uw woning. Let op: vanaf het moment dat het product de 1e drempel is gepasseerd, is Meubelplaats niet meer verantwoordelijk voor eventueel veroorzaakte schade binnenshuis. Wij zijn enkel aansprakelijk voor het transport tot uw woning.  

Bezorging + montage- & plaatsingsservice:

Uw bestelling wordt uitgepakt, netjes op de juiste plek gezet en gemonteerd (t/m de 3de verdieping zonder lift). Het verpakkingsmateriaal wordt door onze bezorgdienst weer mee retour genomen. Let op: bij deze service dient u rekening te houden met een mogelijk langere levertijd van ongeveer 5 werkdagen. Mochten er bijzonderheden zijn rondom uw huis die voor een uitdaging kunnen zorgen, zou u dit dan kunnen vermelden bij de bestelling. Dit voorkomt dat zowel wij als u niet voor verassingen komt te staan. De montageservice is een aanvullende dienst en kost € 99. Indien u hier gebruik van wenst te maken, dan kunt u dit vermelden in het 'opmerkingen veld' tijdens het bestelproces.

 

 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Ziet u af van uw bestelling? Als het pakket ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij in de meeste gevallen de bestelling annuleren. Neem contact op met onze klantenservice en dan helpen wij u graag verder!
 
Mijn bestelling is al verzonden, kan ik deze nog annuleren?
 
Als uw bestelling al is verzonden, kunnen wij deze niet meer annuleren. Lees hieronder hoe u uw product retour kunt sturen. 
 
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
 
Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen in ons magazijn, zal de uitbetaling in gang worden gezet. Terugbetaling gebeurt altijd op dezelfde manier als waarop u voor het product heeft betaald. Hoe snel het geld op uw rekening staat, hangt af van de betaalmethode: 
- iDeal: 8 dagen
- Creditcard: 8 dagen
- Betaling in de winkel: 14 dagen
- Achteraf betalen (Klarna): 14 dagen

Ik wil een artikel terugsturen

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor de consument. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren na ontvangst van het product. Vermeld uw afzendadres op de verpakking van het geretourneerde product. Om gebruik te maken van dit recht dient u het te retourneren product aan te melden per mail via retourneren@Meubelplaats.nl.

Let op! Retourneringen zonder aanmelding per mail kunnen niet verwerkt worden.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

De consument dient het product zelf op eigen kosten te retourneren. Het voordeligste is om een pakket via PostNL retour te sturen.

Het is eventueel mogelijk om gebruik te maken van de betaalde ophaalservice.
Kosten voor ophaalservice in Nederland:

- Niet kwetsbare producten geleverd met reguliere pakketdienst (Packs, PostNL of DPD) tot 30 kg met een max gordelomvang van 270 cm (1xL + 2xB + 2xH) = € 29,-
- Artikelen zwaarder dan 30 kg; kwetsbaar (glas); of te groot voor pakketpost (geleverd met Maxpakket of bezorgdienst) = € 50 tot € 75,- (specfieke prijs is afhankelijk van afmetingen en gewicht)
- Grote en zware artikelen (bijvoorbeeld kasten of tafels van 300 cm) = € 125

Kosten voor ophaalservice in België:
- Vanaf € 75
- Artikelen zwaarder dan 30 kg = € 150,-

Retouradres:
Meubelplaats.nl - Retourneren
Diepenveenseweg 1
7413 AK Deventer

Telefoonnummer: 0570763763
Email: retourneren@meubelplaats.nl
KvK nummer: 78447879
BTW nummer: NL861401943B01

Mijn product is stuk of beschadigd

 

Het is natuurlijk vervelend als uw product stuk of beschadigd is. Stuur in dit geval voor de beste klachtafhandeling een mail met foto's van het mankement naar service@meubelplaats.nl. Op deze manier kunnen wij de meest passende oplossing vinden om het probleem te verhelpen.

Onze gegevens:

Meubelplaats.nl
Ceintuurbaan 209
7413 DE Deventer

E-mail: service@meubelplaats.nl

Toch bellen? Bel ons op: 0570-763763

Wettelijke garantie

 

Op elk product dat verkocht wordt zit wettelijke garantie. Deze garantie houdt in dat elk product naar behoren dient te functioneren vanaf de levering. Deugt uw product niet? Dan heeft u recht op reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. De wettelijke garantietermijn verschilt per product.

Vragen? Neem contact op met onze klantenservice.

 

Zit er op maatwerk ook garantie?

 

Hout is een natuurproduct, door warmte, vocht- en drukverschil in de lucht werkt elk houtsoort. Weersomstandigheden en andere invloeden van buitenaf kunnen de kwaliteit en structuur van het hout beïnvloeden. Wij geven 100% garantie op constructiefouten of andere problemen die door ons toedoen of onze vervoerder zijn ontstaan. Op gebruiksslijtage geven wij geen garantie, evenals op normale werking van het hout.

Projectinrichting & B2B

 

Voor zakelijke projectinrichting is er binnen Meubelplaats.nl een groot aantal mogelijkheden. Binnen elke branche is er wel een prachtig project te maken met de stoere industriële en robuuste stijl die Meubelplaats.nl draagt. 

In samenwerking met onze partners creeëren we samen een prachtruimte voor uw bedrijf!

  • Bepurehome
  • Brix
  • BY-BOO
  • Dutchbone
  • Eleonora
  • Livingfurn
  • Mysons
  • Urbancotton
  • Woood

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden? Wij komen graag met u in contact. U kunt ons bereiken via telefoon op 0570-763763, per mail via Info@meubelplaats.nl. Of neem contact op via het contactformulier.

Ik ben niet tevreden over het product

Het is natuurlijk vervelend als dat u niet tevreden bent over een geleverd product of over onze dienstverlening. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail of per post aan ons door te geven. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Meubelplaats.nl
Ceintuurbaan 209
7413 DE Deventer

service@meubelplaats.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van 'Webshop Keurmerk' waar meubelplaats.nl bij aangesloten is. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Het product komt niet overeen met de foto

De kleur van een product kan in het echt afwijken van de kleur die het op de foto had. Doordat de belichting bij een foto anders is kan de kleur soms anders zijn. Zo zal een product donkerder lijken wanneer de foto in een donkere ruimte is genomen en lichter wanneer deze in een goed verlichte ruimte is genomen. Daarnaast werken wij met natuurproducten, waardoor ieder item vaak uniek is. Bij twijfel adviseren we om het product in het echt te komen bekijken. Veelal zijn er mogelijkheden om het product op korte termijn in onze showroom te bezichtigen. Hiervoor kan altijd contact opgenomen worden!