Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over een geleverd product; of over onze dienstverlening.
Via onderstaand formulier kunt u uw klacht of serviceaanvraag aan ons doorgeven. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van 'Webshop Keurmerk' waar meubelplaats.nl bij aangesloten is. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Onze gegevens:
Meubelplaats.nl
Ceintuurbaan 209
7413 DE Deventer